7 Mayıs 2007 Pazartesi

Bıyıklarım kısmen sarı çıkıyor. Sakallarımda ise esamesi yok sarının. Göğsümdeki kıllar gayet siyah iken koltuk altımda seyrek ve sarı ve yumuşak tüyler var. Bacak ve kollarımdaki kıllar kışın siyahken yazın güneşi görünce sararıyor.

... Refüje saçılmış iskambil kartları boyunca yürüdüm. Bazılarına gözüm takıldı, hatta eğilip içlerinden birini almak bile geçti içimden.

Kupa 9'lusunu mu almalıydım? Karo kızını mı? Yoksa Sinek 2'lisini mi? Hiç birini yeterince sevemedim. Önce kendi rengime karar vermeliydim belki de. Tam bunları düşünüyorken Maça Valesi'ni gördüm. Biraz çamurlanmış, biraz eskimişti. Üstelik bildiğim kadarıyla Maça, esmerdi. Benim olmadığım kesin olan tek renk. Kumral denebilirdi bana; keza, öyle görmek isteyen biri tarafından sarışın da.

O ben, Maça Valesi'ni aldım yerden.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa